söndag 3 februari 2013

Jag ger det ett försök

Eftersom Skrivpuffen verkar ha lagt av, så tänkte jag ge ett försök till en fortsättning. Visar det sig vara falskt alarm, så lägger jag bara ner den här och vi återgår till normalt.

Jag ska göra mitt bästa för att få det här att fungera smärtfritt, men kan ta en liten stund innan jag kommit in i det. (Jag vet t.ex. inte var man ändrar tidszon...)  Men jag hoppas det ändå blir uppskattat, och att jag kommer leva upp till era förväntningar.

Så, nu ska jag försöka putta igång er igen! Välkommen att hänga på, den som vill!

//Filifjonken

5 kommentarer:

  1. Hej, Filifjonken! Det vore ju verkligen en hedervärd insats om du ville köra en skrivputt här utifall... Men än är det rättså tidigt att börja misströsta vad gäller puffen tror jag, den gör såna här andningsuppehåll då & då. I november senast så blev det över en vecka tror jag, och då hade vi inte ens bråkat..:)

    SvaraRadera
  2. PS. Vad hände med "ratata"?...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad bra, jag är ju rätt ny så har inte vetat om några tidigare uppehåll. Får hoppas den bara har en kort paus nu då! :)

      Den är fortfarande igång, men tydligen vill inte de gamla länkarna fungera längre efter att de gjorde om något med sidan, synd nog.

      Radera
  3. Bra, ser att den kommit tillbaka nu, uppsnofsad o allt! Typsnittet i rubrikerna är coola - men en gnutta svårläsliga, tycker en gammal gubbe;)

    SvaraRadera
  4. PS. Vi körde en liten "kampanj" förra året för att slippa alla "kodgrindar" (dessa suddiga snedvridna bilder man ska dechiffrera) som man har att krångla med så fort man vill kommentera på bloggarna. Själv tog jag bort denna så fort den dök upp för ett par år sedan och det har inte dykt upp ett enda spam (vilket jag inte heller trodde). Funktionen går således att stänga av någonstans i inställningarna för bloggen om man vill - kommer dock inte ihåg exakt var. Samma gäller klockan som du nämnde nåt om tidigare.

    SvaraRadera